گلچین اشعار ناب، مطالب عمومی، علمی و آموزشی
بیوگرافی محمد بحرانی صداپیشه بع بعی، آقای همساده، جناب خان..
دو شنبه 2 شهريور 1394 ساعت | بازديد : 1604 | نويسنده : رامین | ( نظرات )

محمد بحرانی متولد سال 1360 در شیراز دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. وی از سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شد و اکثر کارهایش کودک و عروسکی بوده است. علاقه‌ی بحرانی به نمایش عروسکی از جشنواره‌های تئاتر عروسکی دانشجویی آغاز شد. او که در آن دوران چند کار در این حیطه داشت، با گذر زمان به این موضوع علاقه‌مند شد. در سال ۱۳۸۰ در همین حین مریم سعادت که داور یکی از این جشنواره‌ها بود کارِ وی پسندید و از او برای کار در یک برنامه تلویزیونی دعوت کرد. از همان‌جا بود که فعالیت او در این مسیر جدی شد. اکثر کارهای وی از سال ۱۳۸۰ که او وارد تلویزیون شده در ژانر کودک و کارهای عروسکی بوده است.

از جمله کارهای بحرانی پیش از ورود به مجموعه کلاه‌قرمزی مجموعه‌های استاد همه‌چی‌دون، شهر کودکان بود از دیگر کارهای او می‌توان به مجموعه «با ما کاش باشی» اشاره کرد که وی در این مجموعه صداپیشه عروسک آقاشجاع است.

آشنایی محمد بحرانی با گروه کلاه‌قرمزی در ابتدا به واسطه‌ همکاری مشترک وی با ایرج طهماسب و حمید جبلی در فیلم< رفیق بد بود>؛ ولی در اصل از طریق امیر سلطان‌احمدی، عروسک‌گردان پسرعمه زا، که در کلاه‌قرمزی ۸۸ حضور داشت و یکی از دوستان بحرانی بود به گروه معرفی شده است. در مجموعه کلاه قرمزی صداپیشه عروسک‌های بع بعی و آقای همساده است.

 این هنرمند در یکی از آخرین فعالیت‌های هنری خود صدا پیشه عروسک جناب خان در برنامه خندوانه به کارگردانی رامبد جوان حضور دارد.

منبع: ویکی‌پدیا.


موضوعات مرتبط: بیوگرافی , , ,

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
تبادل لينک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تک درخت و آدرس lonetree.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سايت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 777
:: کل نظرات : 19

آمار کاربران

:: افراد آنلاين : 1
:: تعداد اعضا : 10

کاربران آنلاين


آمار بازديد

:: بازديد امروز : 77
:: بارديد ديروز : 0
:: بازديد هفته : 378
:: بازديد ماه : 4313
:: بازديد سال : 15438
:: بازديد کلي : 275820
منوي کاربري


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری